Japánban

Tizenötödik nap, hazaút

2016/11/15. - írta: Tavasziszél

Ma reggel Eve nagyon korán kelt, én is felkeltem Hozzá, hogy elbúcsúzhassunk. 6-kor már indult a busza, a szállásadónk jött érte fél 6-ra. Nagyon rendes volt tőle, már az elején felajánlotta, hogy kivisz mindannyiunkat a buszállomásra.

Nekünk csak délután egykor ment a buszunk a reptérre, így még volt egy délelőttünk, amit eltölthettünk a városban. Gyorsan összepakoltunk, és bementünk a parkba, hogy még lássuk az őzeket. Üldögéltünk a padon, etettük őket, társalogtunk velük, jó volt még így nyugiban eltölteni ezt a kis időt a hazaút előtt.

A reptéri busz pontosan indult és érkezett, így volt még több, mint 3 óránk a reptéren a felszállásig. Visszavittük a bérelt Wifi routert, leadtuk a bőröndöket a becsekkolásnál, majd kerestünk egy kajáldát, ugyanoda mentünk, ahol érkezésünkkor is vacsoráztunk. Vettem egy órát még az egyik kis reptéri butikban, ez volt az egyetlen dolog, amit szerettem volna mindenképp venni, egy olcsóbb japán karóra, ami tudom, hogy sokáig bírja majd. :) Végül csak olyat találtam, amit bár Japánban terveztek, de Kínában gyártottak, úgyhogy reméljük a legjobbakat. :)

Az utunk hazafelé viszonylag sima volt, turbulenciából jutott egy kicsi, meg egyszer egy nagyon rövid ideig égett szagott lehetett érezni a repülőn, az elég meglepő volt, nem tudtuk elképzelni honnan jön, de szerencsére abbamaradt. :) 6 órás volt az út, késő este érkeztünk meg Bangkokba.

Csodás emlék marad nekem ez a Japánban töltött két hét, hálás vagyok, hogy Gyurival és Evelynnel tarthattam az úton. Köszönöm ismét mindenkinek, aki ezt lehetővé tette. Próbáltam minden pillanatban 100%-ban jelen lenni és megélni mindazt, ami éppen történik, és bár néha ez a fáradtság miatt nehezebb volt, mégis azt hiszem, nagyrészt sikerült. Rengeteg élménnyel gazdagodtam az utunk során, nagyon-nagyon jól éreztem magam. Hálás vagyok a japán emberek kedvességéért és vendégszeretetéért, sokat jelentett, hogy mindenhol őszinte kedvességgel fogadtak.

Végül szeretném megköszönni a Mestereknek a szívből jövő tanítást és útmutatást. Ez a csodálatos ajándék velem marad életem végéig, bárhová is megyek. Köszönöm.

Nóri

komment
süti beállítások módosítása