Japánban

Az út előtt s után - a 2008-as úttal s évvel kapcsolatos felismerések

2016/11/16. - írta: gyfodor

Folyton a 2008-as utunk igen kellemetlen emlékei jelentek meg mostani utunk előtt három héttel kb, mig rá nem jöttem, miért...

 

1, Érkezett a hir,  Országos Reiki Találkozóra hivták a magyar reiki tanitókat, szervezeteket egy Facebook üzenettel....  pont a japán utunk előtt nem sokkal. Szervezője két olyan reiki tanitó, akik akkor, 2008-ban velünk voltak. Az ő általuk irányitott MATURE reikis egyesületből indultak ki ellenünk a támadások megalakulásunk óta mindig. Módszereik igen változatosak voltak. Megpróbálták e szervezet tanitói közül célbaérésünket Japánban megakadályozni. Az eredeti szervezetről, amit Usui Mester alapitott, honlapjukon s szóban valótlanságokat terjesztenek azt állitva, az eredeti szervezet nem fogad nyugati gyakorlókat, nem ad ki információkat. Nos, ezen Országosnak remélt találkozójukon az egyik napirendi pont, amit már olyan rég erőltet egyikük, ez lett volna: mi a Tradició - s ilyenkor mindig csak az lehet a végeredmény, amit ő akar már évtizedek óta. Tényleg még mindig azt hiszik, a Tradició szavazás, egyéni érdekek szerint megkötött alkuk eredménye lehet s a többi magyar reiki tanitó majd ebben részt fog venni nagy számban?  Nos, óriási szervezésük eredménye az volt, saját szervezetük reiki tanitóinak fele! ha megjelent a debreceni eseményre, s még két-három másik reiki tanitó. S a kudarc után jött a beszámoló az egyik szervező tanitótól, hogy mekkora siker volt, milyen nagyon csodás, mennyire jó helyen van náluk a Reiki... hát persze. Nála mindig minden csodás, fantasztikus, hihetetlen élmény stb. Egy tanitó társam találóan Coelhosnak nevezte el ezt a hozzáállást.

  2, És folyton eszembe jutott az Inuyama hegyi emlék is 2008-ból, amikor nem tartottam a többiekkel a kiránduláson utolsó napunkon, elcsüggedve azon, nem sikerült az utunk, csak részben az eredeti tradiciót illetően, és egy magányos helyre vonulva, feltettem a kérdést a Magasabb Erőknek, hogy végleg bezárult-e a kapu számomra is? Megértettem mekkora hiba volt őket is magunkkal hozni. Később be is bizonyosodott, hamar. Akkor az volt a válasz, nem. Hogy ki tud még nyilni, s elsőnek három ember beléphet. Akkor persze azt gondoltam, az akkor ott lévő 6 reiki tanitóból 3. Pedig nem igy lett. Megkérdeztem, mit tehetek, ami segit?  A válasz az volt, adjam vissza a Jikiden Reiki képzésen részt vett 4 magyar reiki tanitótól előző nap kapott jikiden reikis ajándékot, ami egy reiki szimbólum volt disztárgyként. Akkor még semmit nem tudtam arról, az eredeti szervezet, az Usui Reiki Ryoho Gakkai és a Jikiden Reiki nincsenek jóban. Követve a kapott spirituális választ, hozzájuk léptem mikor lejöttek a hegyről s elmondtam, ne haragudjanak, ez most nekem fontos, tudom hálásak az útért, de én nem szeretnék reiki szimbólumot hordani, más viszont biztos igen, inkább adják olyan személynek, aki örülne neki. Csak egy tanitó akadt ki ezen, de ő nagyon. Az egyik szervezője a fenti eseménynek. Akit akkor még a visszatérő 3.-nak hittem. Szóval a választ, amit kérdésemre kaptam, félreértettem. Pedig Evelynnel már ott külön váltunk tőlük, s az a tárgy mind a négyükkel kötött volna össze. Előzetes elvárás azzal kapcsolatban, mi a Tradició, akkor 2008-ban csak kettőnkben nem volt. Nóri pedig, aki most először volt Japánban, akkor még csak kezdte a gyakorlást, a Japán út előtt pár nappal érkeztek a Közösségbe Krisztával egyszerre. Valójában ő lett a harmadik. Félreértettem az intuiciót. S mindez mikor tiszta lett, arra is rájöttem, már a japán út előtt hibáztam: mikor ez a tanitó csatlakozni akart a közösséghez s azt mondtam, hadd jöjjön. Pedig előtte már egyszer magunkra hagyott fontos esmény idején. De mivel ugyanaz volt a tanitónk kettőnknek a Shiki Ryohoban még, s korábban ismertem mikor még másmilyen volt, nem akartam nemet mondani neki. Azt gondoltam, a Közösségben ő is ismét a régi lesz. Hiba volt, nemet kellett volna neki mondanom, s akkor csak a Közösség tanitói utaztak volna ki, s nem lehetetlen, már 6 évvel korábban célba érünk. Nemrég kértem emiatt bocsánatot tanitványaimtól. Azt reméltem, őt is érdekli a Tradició, de ahogy közeledtünk hozzá, annál nagyobb ellenállás volt benne. Igazi megkönnyebbülés volt, mikor tényleg kilépett végül. Ő  sokat beszélt a Békéről, Szeretetről, Egységről s mióta elment, a Közösségben Béke van, Egység, s nagy Szeretet. 

 

3,  S még az is eszembe jutott, ami azóta eddig soha. Mikor 2008-as utunk utolsó napján a reptérre menet órákig egy étteremben várakoztunk s napi 4 óra alvásnál nekem több átlagban nem jutott, de előtte is hónapokon át jártam az országot, minden hétvégén hogy hárman mi akkor kijuthassunk. Ott elaludtam. Egy idő után magamhoz tértem de furán, csak a fülem nyilt ki... megmozdulni nem tudtam, olyan fáradt voltam. A szememet se tudtam kinyitni. S nem messze tőlem, tisztán hallottam ahogy a Közösségbe később belépett s 2010 végén kilépett reiki tanitó tanitványomat, Evelynt épp arról győzködi, én ilyen meg olyan vagyok... hát minden voltam csak királyfi nem. Az út előtt azt mondtam, ha nem jön össze a pénz, csak ő menjen ki japánba, ha két emberre, akkor ő és Evelyn, magamat tettem az utolsó helyre, s csak a legvégén jött össze annyi pénz reiki mester társainktól, gyakorlóiktól, hogy én is mehessek. Azt reméltem csak álmodom, aludtam is tovább még órákig, de nem álom volt. Intő jel lehetett volna vele kapcsolatban ez is ha éberebb vagyok. t Itt volt az ideje a mostani japán út előtt a tőle történő végleges s nyilvános elköszönésnek. Meglepően könnyű volt. 

  Bocsánat, erről ennyit irtam, ám nem véletlen hogy eszembe jutottak, s végleg lezárható lett.. Eddig nem volt időm vele foglalkozni, annyi támadást kaptunk, épp csak arra volt időnk kihúzzuk a késeket a hátunkból amit belevágnak s menjünk tovább. Csak most jött elő. S hálás vagyok, igy történt, hogy hibáim ellenére, nem végleg zárultak be előttünk a kapuk. Megkérdeztem azt is a magasabb erőktől az út előtt, mi lett volna, ha hárman jutunk csak ki? A válasz az volt, ugyanez. Tehát a mi utunk akkori tanitótársunkkal akkor is elvált volna. 
Ki is ért célba? Aki lejárató levelet irt rólunk Kanadába, Japánba vagy blogokon nickneveken csúnya, gonosz rágalmakat? Nem, ő nem ért célba. Aki társai háta mögött, az úton vendégként hisz meg se volt hivva Japánba, már előre megtervezte, megszervezte hogy kösse a 2008-as japán utat a saját nevéhez vagy engedély nélkül elkezdje tanitani a Jikiden Reiki anyagát, annak ellenére aláirta, nem fog ilyet tenni? Nem, ő nem ért célba. Aki átnevezi a nyugati reiki képzés III/A szintjét Sinpidenre anélkül, bármely japán reiki iskola oktatója lenne? Aki lefundamentalistázta a Tradiciót élőket s az eredeti szervezetről valótlanságokat terjesztett? Nem, ők nem érhettek célba. A törtető-lekönyöklők, a kaméleonként viselkedők, az ájtatos manóskodók? Nem, ők nem értek célba. Aki úgy tart reiki mester képzést, a képzés után válassza ki aki nála volt, melyik japán reiki iskola nevét irja az oklevélre? Nem, ő japán tradició közelébe se juthat. Akik megvásárolták a reiki mesteri okleveleiket? Nem, ők nem érhettek a közelébe sem az eredeti szervezetnek. Akik tanitójuk csoportját más reiki oktatónak játszották át, hogy cserébe Usui Shiki Ryoho reiki mesterei oklevelet kaphassanak? Nem, ők nem érhetnek Japánban célba. Aki beismeri, nem akarja a tradiciót, nem is tetszik neki de magát tradicionális reiki tanitóként kinálja, árulja, hirdeti? Nem, ő nem érhet célba. Akik kompromisszumot kötnének a zsarnokkal? Nem, ők nem érhetnek célba. Aki mestertársainak azt állitotta a 2008-as japán út előtt, hogy sajnos őt korán avatták fel, áldozatként mutatta be magát s később kiderült, ő kereste, hol avatnák fel reiki mesternek miután tanitója közölte vele, nem tartja még rá alkalmasnak, érettnek, s megkerülte őt? Nem, ő nem érhetett célba. 
Kik értek célba? Akik tiszta szivvel, becsületesnek maradva, magukat nem tévedhetetlennek s hibátlannak beállitva gyakoroltak, akik alázattal álltak az úthoz, akik a betegeken segités fárasztó s nehéz útját járták s ha éheztek, fáztak se tértek le róla, akkor se mikor a GONOSZ tombolt hanem kitették magukat a Sötét Oldal kinzásainak, kitartottak egymás mellett jóban-rosszban, saját hibáikra figyeltek azokat javitották, nem számitgattak, nem hazudtak, nem vezettek félre senkit, az út lépcsőfokait alázattal s hálával járták be, nem kötöttek alkut a Gonosszal, vállalták a rájuk kényszeritett számüzetést is, előtte a sok jogfosztást elszenvedték, azt is hogy meglopják, megkárositják őket rendszeresen, a fekete listára tételt, a bántásokat ami családtagjaikat is érte s közben is kezelték a betegeket s folytatták a gyakorlást. Tudomásul vették a körülöttük folyó elaljasodást, elzüllést, s mikor visszafordithatatlanná vált kiléptek belőle más országokba távoztak, személyes példát mutattak s megőrizték a mocsárrá vált külvilágban is tisztaságukat. Csak ők érhettek célba.  
2016, hazafelé a repülőn Nóri kezeli a tüdeimet, s intuiciót kapok - vége, a 2008-at hibám következményei helyre lettek hozva. Hamarosan ismét erőm teljében leszek, s mindezen terheket végre leteszem, teljesen. Akik nekünk eddig ártottak, már nem sok vizet zavarnak. Eddigi vádlónk van nagy bajban: állitásai, vádjai megdőltek, összeomlottak. Visszaüt rá minden, amit mondott, irt, amit állitott rólunk és az eredeti szervezetről. Egyértelmű, nekünk van kapcsolatunk az eredeti szervezettel s neki nincs, sőt semmilyen japán iskolának nem tanitója. Egyértelmű, nem igaz az az állitása, az eredeti szervezet nem ad ki semmi információt. Nem igaz az az állitása sem, hogy nem fogadnak nyugati reikiseket. S van összesen 6 magyar reiki mester már aki tudja, nem hal ki az eredeti szervezet, nem öregemberek szentimentális gyülekezete mint terjesztik róluk. Most már egyértelmű, valójában ő az aki végig a saját elképzeléseit próbálta Tradiciónak tekintetni, elfogadtatni s azt számon kérni másoktól - nem mi. Ő, aki lefundamentalistázta az eredeti szervezettel kapcsolatban lévőket, a tradicionális gyakorlókat, tanitókat, ugyan hogy is képviselhetné a Tradiciót? Ha neki a Tradició, a szellemiség fundamentalizmus?  Aki a Reikivel gyógyitókat emberkisérletezéssel vádolta meg, mert nála nem tud úgy működni a Reiki, mint a mi gyakorlóinknál?
   
A mi iskolánk igy lett a japán tradicionális reikit őrző, gyakorló, munkáját nemzetközi szinten is kifejtő szervezet:
2007: Megalakulunk abból a célból, hogy felvegyük az eredeti szervezettel a kapcsolatot.
2008: Első japán utunk, Eve s én megismerünk pár tradicionális gyakorlatot, s bemutatnak több japán neves embernek.  Megkapjuk támogatásukat. 
2009: Visszahivnak Japánba.
2010: Egy hónapos tanulás, a végén találkozó reiki iskolák tanitóival, s más energetikai gyógymódok tanitóival, gyakorlóival. Bemutatnak Doi senseinek, akinek átadom a közösség kérését. Összesen három másik japán mester is segit, sok mindent megkapok irásban, s közös gyakorláson vehetek részt Doi sensei csoportjával, ahol ott vannak az eredeti szervezet tanitói, gyakorló is. Visszahivnak, ám visszaérkezésünk után a magyar kormány jogfosztja a közösségünket és elveszi a nekünk felajánlott pénzeket onnantól rendszeresen minden évben. 2016-ban nyerjük meg a legmagasabb szinten is pert Strasbourgban, bizonyitjuk be, hazudtak, hamisak a vádjaik, csak egy aljas politikai játszma volt az egész, ami miatt emberek haltak meg. Év végére mindenki távozik a közösségből aki nem a Tradicióért volt köztünk. Hatalmas munka kezdődik, átállunk az eredeti rendszer gyakorlására s kitartunk, illegalitásba vonulunk. 
2013: Kiszoritják Evelynt az országból.
2014: Még négyen távozunk a gyógyitók közül, miután politikai okokból ellehetetlenitik munkánkat. Japánba viszont eljutok, tanitó leszek, Doi szenszeitől is kapok átadást. A vonalára kerülök. Megismerek minden gyakorlatot, s az eredeti szervezettel kapcsolatos információkat is. Elvisznek Usui mester siremlékéhez, sokszor elmegyek Kuramára is töltődni. 
2016: Együtt, egymást kézen fogva célba ér a Közösség három tanitója, együtt kezdjük meg a nemzetközi munkánkat, többi társunkkal együtt. 
Hamvas Bélának igaza volt:  Elég, ha 1 ember válaszol a Szfinxnek. S helyre áll a Tradició.
A Tradicióban mindig megtörténik a Megfordulás, Alapállás felvétele, a Tisztulás, az Áldozás, s csak utána jelenik meg a Kegyelem, jelenik meg a Túlsó Part, lehet átkelni a Nagy Vizen mert a Révésznek azt tudjuk adni, amit kell. S megjelenik a Bölcsesség. Akkor, ez után tudunk válaszolni a Sfinxnek is. A GONOSZ támadásai végigkisérik mindezt, egyre dühödtebben, nekik az a dolguk. Mindenki, aki rálép az Útra s nem adja fel, szenvedni fog a GONOSZ támadásaitól. Igy kell lennie.
S most, hálát adok tanitóimnak is:
R.G és P. Z:  A két programozó barátomnak, aki életre szóló barátaim lettek, nagyon sokat tanultam tőlük, emberileg is. Több mint 30 éve tarthatom őket barátaimnak, egyiküket szellemi tanitómnak is. Ő is fekete listára került, miután irt egy levelet a hatalomnak. 
B.I, aki első s utolsó főnököm volt életem során. Rengeteget köszönhetek neki, igazi főnök volt. Szidás négyszemközt, dicséret nyilvánosan, s miközben a Főnököm volt, a barátom is. Emberileg nagyon sokat adott nekem. Ma biztonsági őrként kénytelen Orbanisztánban dolgozni. 
Dombóvári Katalin, Usui Shiki Ryoho tanitóm. Mindig hálás leszek érte, ő lett a Shiki Ryoho tanitóm. Tiszta vonal, jó tanitó, amig tudott vinni, odáig elvitt majd más tanitóhoz irányitott. Őszintén feltárta előttem az Usui Shiki Ryohoban benne lévő bajokat.
Grazyna Perl: Zen mesterem. Első koan interjújának nagyon sokat köszönhetek. 
Hiroshi Doi sensei, akitől a tanátadási vonalunkat megkaptuk s az eredeti szervezet tagjaként nagyon sokat tett, célba érhessünk.
Még összesen 5 másik japán reiki tanitó, akiket még nem kivánok megnevezni. 
Hálás vagyok a következő tanitóknak is:
Dr. Földes László, aki a keleti gyógymódokba vezetett be s az Anatómiába, hihetetlen érdekes formában tudja tanitani.
Dr. Borisz Vodokov, akitől a masszopresszurát tanultam.
Dr. Szász Ilma, a Kabbala, Tarot, Szimbológia tanitója.
Petroff Mária, egyházi gyógymódokat tanitott.
Kaló Jenő, a tradicionális asztrológiába vezetett be.
S.M, aki beavatott volt, magyar szellemi tanitó. Tőle kaptam meg a tradició szerinti jövendölést. 
S akiket személyesen nem ismerhetem, de műveik vezettek:
Hamvas Béla, Richard Bach, Paul Brunton. N. D. Walsh, Osho 
És természetesen Mikaomi Usui mester s vonalam további mesterei : Taketomi mester, Koyama mester, akik szintén a Gakkai elnökei voltak s Hiroshi Doi szenszei. 
Szivből Köszönöm. 
 
 
komment
süti beállítások módosítása